Sensore di temperatura di a termocuppia
-
Sensore di temperatura di termocuppia di tipu K per griglia à alta temperatura
I sensori di temperatura di e termocuppie sò i sensori di temperatura i più cumunimenti usati. Questu hè perchè e termocuppie anu e caratteristiche di prestazioni stabili, una larga gamma di misurazione di a temperatura, trasmissione di signali à longa distanza, ecc., è sò simplici in struttura è faciuli d'utilizà. E termocuppie cunvertenu l'energia termica direttamente in signali elettrici, rendendu faciule a visualizzazione, a registrazione è a trasmissione.
-
Sensore di temperatura à vite à risposta rapida per macchina da caffè cummerciale
Stu sensore di temperatura per e macchine da caffè hà un elementu integratu chì pò esse adupratu cum'è termistore NTC, elementu PT1000, o termocuppia. Fissatu cù un dadu filettatu, hè ancu faciule d'installà cù un bon effettu di fissaggio. Pò esse persunalizatu secondu i requisiti di u cliente, cum'è a dimensione, a forma, e caratteristiche, ecc.
-
Termocuppia di fornu industriale di tipu K
Un circuitu hè creatu unendu dui fili cù diversi cumpunenti (cunnisciuti cum'è fili di termocuppie o termodi). L'effettu piroelettricu hè un fenomenu induve una forza elettromotrice hè prudutta in u circuitu quandu a temperatura di a giunzione varia. U putenziale termoelettricu, spessu cunnisciutu cum'è l'effettu Seebeck, hè u nome datu à sta forza elettromotrice.
-
Termocoppie di tipu K per termometri
I sensori di temperatura più spessu usati sò i dispositivi à termocuppia. Questu hè duvutu à u fattu chì e termocuppie mostranu prestazioni stabili, una larga gamma di misurazione di temperatura, trasmissione di signali à longa distanza, ecc. Anu ancu una struttura simplice è sò simplici da aduprà. E termocuppie rendenu a visualizzazione, a registrazione è a trasmissione simplici cunvertendu direttamente l'energia termica in impulsi elettrici.